Reakt paginakop algemeen
Vraag, suggestie, klacht of compliment
Vraag, suggestie, klacht of compliment
Vraag, suggestie, klacht of compliment
Bij Reakt staat kwaliteit van zorg voorop. Dat betekent dat we graag van je terug horen hoe je onze zorg ervaart. Aandacht voor jouw klachten, complimenten en suggesties is voor ons vanzelfsprekend.
Wij horen graag jouw mening over de begeleiding. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als je niet tevreden bent, willen we dat graag weten. Je kunt jouw ervaringen op de volgende manieren met ons delen:
Mondeling bespreken
Bespreken met de betrokken persoon of met diens afdelingshoofd/manager
Meer lezen? Klachtenregeling Parnassia Groep
Online een reactie indienen:
Reageer middels onze online contactformulieren.
Schriftelijk een reactie indienen
Parnassia Groep
t.a.v. klachtafhandeling
Antwoordnummer 24680
2490 WB Den Haag
Registratie
Om je reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Verder is het heel belangrijk dat je duidelijk aangeeft op welke locatie en/of persoon de reactie van toepassing is.
In alle gevallen zorgen de betrokken medewerkers ervoor dat jouw klacht of suggestie genoteerd en behandeld wordt. Als je een reactieformulier hebt ingevuld, ontvang je altijd een ontvangstbevestiging. Als je dat op prijs stelt, ontvang je naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van reactie.