Bij Reakt staat kwaliteit van zorg voorop. Dat betekent dat we graag van u terug horen hoe u onze zorg ervaart. Aandacht voor uw klachten, complimenten en suggesties is voor ons vanzelfsprekend.

Wij horen graag uw mening over uw behandeling. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als u niet tevreden bent, willen we dat graag weten. U kunt uw ervaringen op de volgende manieren met ons delen:

Mondeling bespreken

  • bespreken met de betrokken persoon of met diens afdelingshoofd/manager
  • bespreken met de patiĆ«ntenvertrouwenspersoon (PVP)

Meer lezen? Klachtenregeling Parnassia Groep

Online een reactie indienen:

Reageer middels onze online contactformulieren.

Schriftelijk een reactie indienen

Parnassia Groep

t.a.v. klachtafhandeling

Antwoordnummer 24680

2490 WB Den Haag

Registratie

Om uw reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen.

Verder is het heel belangrijk dat u duidelijk aangeeft op welke vestiging en/of persoon de reactie van toepassing is.

In alle gevallen zorgen de betrokken medewerkers ervoor dat uw klacht of suggestie genoteerd en behandeld wordt. Als u een reactieformulier hebt ingevuld, ontvangt u altijd een ontvangstbevestiging. Als u dat op prijs stelt, ontvangt u naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van reactie.