vraag, suggestie
Vraag, suggestie, klacht of compliment
vraag, suggestie
Bij Reakt staat kwaliteit van zorg voorop. Dat betekent dat we graag van u terug horen hoe u onze zorg ervaart. Aandacht voor uw klachten, complimenten en suggesties is voor ons vanzelfsprekend.
Mondeling bespreken
- bespreken met de betrokken persoon of met diens afdelingshoofd/manager
- bespreken met de patiëntenvertrouwenspersoon (PVP)
Meer lezen? Klachtenregeling Parnassia Groep
Online een reactie indienen:
Reageer middels onze online contactformulieren.
Schriftelijk een reactie indienen
Parnassia Groep
t.a.v. klachtafhandeling
Antwoordnummer 24680
2490 WB Den Haag
Registratie
Om uw reactie zorgvuldig te kunnen afhandelen, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen.
Verder is het heel belangrijk dat u duidelijk aangeeft op welke vestiging en/of persoon de reactie van toepassing is.
In alle gevallen zorgen de betrokken medewerkers ervoor dat uw klacht of suggestie genoteerd en behandeld wordt. Als u een reactieformulier hebt ingevuld, ontvangt u altijd een ontvangstbevestiging. Als u dat op prijs stelt, ontvangt u naderhand ook persoonlijk bericht over de afhandeling van reactie.