Contact

VGZ patiëntenstop melding aanmeldpagina

Bent u verzekerd bij (een van de merken van) VGZ ? Dan kunt u zich helaas niet bij ons aanmelden. De reden hiervoor is dat VGZ onvoldoende zorg bij ons heeft ingekocht en uw verzekeraar uw behandeling dus niet vergoed. We beseffen dat dit voor u een zeer vervelende en ongewenste situatie is. Wij raden u aan direct contact op te nemen met VGZ om alsnog toestemming voor uw behandeling te krijgen.

Dit geldt voor VGZ, Univé, Zekur, Bewuzt, IZA, IZZ zorgverzekering door VGZ en Zorgzaam.

Meer informatie en hoe u dit kunt doen

Contact

200x200+man+met+bloemen.png

Onze medewerkers geven u informatie over de mogelijkheden bij Reakt en geven antwoord op algemene of persoonlijke vragen.

Stel uw vraag direct online

Vraag Reakt. Vul al uw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Liever persoonlijk contact?

Bel met: 088-3577600.

Wilt u zich aanmelden?

Gebruik ons digitale aanmeldformulier of bel met 088-3577600.

Zoekt u een vestiging?

Vindt een locatie bij u in de buurt.

Wilt u een patiënt verwijzen?

U kunt een patiënt verwijzen via het Verwijzerspunt.

Voor verwijzers binnen Parnassia Groep

Een patiënt die reeds in behandeling is bij de Parnassia Groep kan via een eenvoudige aanmeldroute worden aangemeld.

Heeft u een suggestie, compliment of klacht?

Laat het ons weten.