Reakt paginakop algemeen

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Wij doen ons uiterste best uw begeleiding te laten aansluiten bij uw wensen en verwachtingen. Toch kan het gebeuren dat u niet (helemaal) tevreden bent over ons. Om dit te melden, kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling. Deze biedt verschillende manieren om uw mening kenbaar te maken. Onze klachtenfunctionaris kan u meer vertellen over de klachtmogelijkheden.

Reakt is onderdeel van Parnassia Groep. Reakt valt daarom onder de klachtenregeling van Parnassia groep. Klik op de button klachtenregeling Parnassia Groep, daar vindt u alle informatie over wat u kunt doen als u een klacht heeft.

In de klachtenregeling Parnassia Groep staat beschreven hoe u op verschillende manieren een klacht kan indienen; schriftelijk, telefonisch of via een online klachtenformulier.

Op de pagina klachtenregeling Parnassia Groep is tevens informatie te vinden over de klachtenfunctionaris en de PVP (Patiënt Vertrouwens Persoon).

Tolk

Beheerst u de Nederlandse taal onvoldoende? Bent u doof of slechthorend?  In dat geval kunt u een beroep doen op een tolk. Uw hulpverlener helpt u bij het vinden van een geschikte tolk.